Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Relevantnost referenci

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa više od 110 kompanija: srpskih, regionalnih, ili svetskih. Razumemo da je danas je teško razdvojiti ko je ko na tržištu dobavljača poslovnih obuka i da je lako biti u zabludi prilikom odabira.

Nastavi sa čitanjem

Zašto ne volimo prodaju?

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju.

A, da li vole da prodaju? Iako veliki broj ljudi na našoj planeti živi od prodaje, češće ćete čuti odgovor Ne, nego Da. Da li ta većina ljudi ne voli prodaju, ili kao ne voli prodaju?

Nastavi sa čitanjem

Zaboravite na multitasking

Jedan od načina da povećate svoju produktivnost je da zaboravite na multitasking.

Često radite više stvari odjednom misleći da ste tako efikasniji. A da li ste? Zapravo, čovek je tako programiran da ne može da radi dve aktivnosti odjednom, već svoju pažnju prebacuje sa jedne aktivnosti na drugu. Tim prebacivanjem se troše naši kognitivni resursi što povećava stres i čini nas manje produktivnim.

Praznici su prošli…šta sad?

Mnogima je današnji dan bio prvi radni dan nakon praznika. Nakon praznične euforije, teško je vratiti se poslovnoj rutini. Nemate elana i već brojite dane do sledećiih praznika? Ništa čudno!

Nastavi sa čitanjem

Konflikti i rešavanje problema

Konflikti su sastavni deo svake komunikacije, pa i one među kolegama. Loši međuljudski odnosi, koji nastaju kao posledica konflikta, ozbiljno narušavaju produktivnost na poslu. Iz tog razloga se insistira na prevenciji konflikta i njihovom brzom rešavanju. Ipak, najčešće se dešava da se sitni problemi “guraju pod tepih” dok vremenom ne postanu otvorena razmena vatre.

Dakle, slažemo se, konflikte treba rešavati u začetku, ali – kako? Stručnjaci savetuju da svojim kolegama kažete šta zapravo mislite i osećate. Ipak, u zemlji Srbiji gde se sukobi najčešće rešavaju razmenom sočnih psovki, pomenuti obrazac se teško prihvata. Da bi rešili konflikt sa kolegom moramo stati na loptu. Uvek treba imati na umu da je cilj rešavanje problema, a ne izlazak iz konflikta kao pobednik.. Preispitajte se i prihvatite svoju odgovornost za nastali problem, jer znate kako kažu “za svađu je uvek potrebno dvoje”.

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com

Tri avio kompanije. Tri lica istog posla. Jedna ujedinjujuća činjenica.

Ako za neku granu industrije možemo biti sigurni da se u njoj zaposleni temeljno obučavaju, to bi bila avio-industrija. Kabinsko osoblje (u narodu poznatije kao stjuardese i stjuardi) ide na poslovne treninge ne samo zbog striktnih međunarodnih bezbedonosnih pravila, već i zbog permanentne trke između avio kompanija da se dodvore putnicima kvalitetnom uslugom.

Nastavi sa čitanjem

Komunicirati ljudski

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove obavljaju rutinski (na primer razgovor oko kupčevih trebovanja koja se ponavljaju) ja im kažem da treba da se paze, jer mogu lako biti zamenjeni kompjuterskim softverom. Nisam previše vidovit kada to kažem.

Veštačka inteligencija je odavno prevazišla nivo inteligencije koji je potreban za mnoge od  poslova koje ljudska bića obavljaju. Ipak, kompjuteri (ili roboti) ne mogu nikad da budu onako „topli“, „čovečni“, kao na primer kada sa klijentom povedemo neformalan razgovor o Noletu, ili o politici, ili o zgodnim ženama 35+.

Nastavi sa čitanjem

Kada je trening neophodan?

Često se susrećemo u praksi sa situacijom da se odluka o obuci zaposlenih donosi stihijski. To rezultira time da zaposleni ne dobiju potrebna znanja u momentu kada su im neophodna. Postoje određene situacije kada je trening neophodan. Podsetimo se, to mogu biti situacije kao što su: uvođenje novozaposlenih u posao, promene u kompaniji kojima zaposleni dobijaju nova zaduženja, ali i prilikom napredovanja na više pozicije. U ovim situacijama kroz trening se omogućava zaposlenima da ovladaju veštinama koje će im olakšati da preuzmu nove odgovornosti. Time se ostvaruje dvostruki učinak: razvoj potencijala zaposlenih i razvoju kompanije.

Nova godina – nove odluke

Novogodišnji praznici se povezuju sa svođenjem računa i  pravljenjem planova.  Kažu da ljudi godinama donose iste novogodišnje odluke, što može biti pokazatelj nerealnosti odluka ili nedovoljnog ulaganja u njihovu realizaciju.

Novogodišnje odluke jesu od koristi, ako se racionalno određuju. Osvrnite se na prethodnu godinu. Postavite sebi pitanja: Šta ste postigli? Sa kojim problemima ste se suočavali? Zatim razmislite: Šta želite da postignete u ovoj? Šta može drugačije? Koje osobine želite da unapredite?

Možda nemate strpljenja da saslušate? Ne volite sastanke? Odaberite najbitnije i napravite plan promene za 2014. godinu. Odluke doživljavajte kao lične izazove, jer će vas tako više motivisati.

"Otvorena vrata" menadžmenta

Da je dostupnost menadžmenta ključna za efikasno liderstvo poznato je od ranije. Model nedodirljivog menadžera odavno je zamenjen modelom menadžera čija su vrata otvorena zaposlenima. U idealnoj situaciji, menadžeri bi na dnevnom nivou komunicirali sa zaposlenima, ali je to najčešće vremenski onemogućeno. Ipak, važno je da “linije” komunikacije na relaciji menadžer - zaposleni uvek budu otvorene, jer dostupnost predstavlja moćan alat koji menadžerima može pomoći da povećaju svoj kredibilitet i autoritet.

Koliko često treba davati povratnu informaciju?

Povratna informacija (feedback) je korisna za razvoj kompanije. Govori o tome šta funkcioniše, a šta ne. Međutim, u praksi često podrazumeva formalne (često vrlo opširne)
jednogodišnje izveštaje. Danas, kada smo navikli da svoje mišljenje iznosimo klikom na twitteru i drugim socijalnim mrežama, to nam se čini nedovoljnim! Primer dobre prakse ima Facebook kompanija, u okviru kog se kratka forma feedbacka daje nakon svakog sastanka, projekta u vidu dvominute razmene informacija – “kako je prošlo?”, “šta je moglo biti bolje?” Češća razmena mišljena ima višestruki značaj: smanjuje se pritisak, greške se ranije uočavaju i ima manje tenzije.

Telemarketing – kako unaprediti posao call operatera?

Telemarketing je veoma često korišćen vid marketinga i prodaje. Posao operatera u call centru, naizgled lak i jednostavan, zapravo nosi veliku odgovornost –  profit firme. Operateri se najčešće žale da ih zamara “papagajsko ponavljanje“ istog teksta. Činjenica je da takav posao može biti vrlo iscrpljujuć i monoton. Ipak, postoje načini da se navedeno prevaziđe.

Prvenstveno, operater bi trebalo da vodi razgovor sa klijentom! Dakle, call operater ne treba da ima duge monologe, već da razgovara sa klijentom. To podrazumeva
da postavlja pitanja, da iskoči iz šablona istih rečenica i da komunikaciju učini ličnom. Kao posledica toga, operateru će obavljanje posla biti daleko lakše (a i prodaja će mnogo bolje ići)!

Kako nam je dan postao prekratak?

Dan kada su se čikaški radnici krajem XIX veka izborili za radno vreme od 8 sati predstavljao je veliku prekretnicu. Tako zamišljen raspored dnevnih aktivnosti (8 sati rada, 8 sati slobodnog vremena, 8 sati sna) je dugo bio prisutan i predstavljao idealan balans dnevnih aktivnosti. Međutim, 120 godina kasnije, neprekidnim povećavanjem poslovnih obaveza, radni dan postaje sve duži na uštrb slobodnih aktivnosti i odmora. Zaposleni sve više vremena provode u kancelariji, a vreme za odmor i san provode u odgovaranju na stotine pristiglih mail-ova.  Kao posledica toga, stres je postao svakodnevni pratilac.

Kako se izboriti?

Na dužinu dana ne možemo da utičemo (još uvek). A najčešće ni na broj poslovnih obaveza i radnih zadataka koje u toku dana imamo. Ipak, ono na šta možemo uticati je način na koji organizujemo naše vreme. U organizaciji vremena nam pomažu veštine „Upravljanja vremenom“.  Veštine upravljanja vremenom predstavljaju niz tehnika i navika čijom primenom obezbeđujemo da vreme iskoristimo na najbolji mogući način i samim tim poslovne zadatke izvršimo efikasnije. Time sebi omogućavamo više slobodnog vremena koje možemo provoditi na način na koji želimo i sa kim želimo.

Pa hajde onda da upravljamo našim vremenom… Za početak, napišite listu svojih obaveza… Šta bi sve trebalo da uradite sutra?

  • 1
  • 2
Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan