Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Briga o klijentima

(1 dan)

Kome je namenjeno 

Svim zaposlenima na prvoj liniji fronta
Zaposlenima u call-centrima
Zaposlenima u javnom sektoru

Zbog čega

Bilo da se radi o telefonskom pozivu, o dolasku klijenta ili o poseti klijentu, značaj brige o klijentu odavno je prevazišao nivo ljubaznosti – ona se podrazumeva.
Prvi utisak jeste vrlo bitan, ali i drugi i treći i svi ostali.
Klijent je svrha našeg posla. Svakog radnog dana, bez izuzetaka.

Program

  • Vitalni značaj ljudi koji su u kontaktu sa klijentima
  • Inteligentne tehnike za bolju komunikaciju
  • Izgradnja poverenja i dobre volje kod klijenta
  • Majstorstvo u telefoniranju
  • Nije sve ružičasto – kako sa “ljutim” klijentom

Oznake: klijenti, komunikacija, zaposleni

Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan