Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Konflikti i rešavanje problema

(1 dan)

Kome je namenjeno

Menadžerima na svim nivoima

Svim zaposlenima koji  žele da unaprede veštine rešavanja konflikata

Zbog čega 

Konflikti su sastavni deo rada svake organizacije, ali mogu nanositi veliku štetu poslu.  Konfliktima se narušavaju međuljudski odnosi i troši se najznačajniji resurs  – ljudski

resurs. Svaki konflikt i problem u sebi nosi veliki potencijal pozitivne promene, zato je važno da zaposleni nauče kako da konstruktivno rešavaju konflikte i efikasno upravljaju problemima.

Program

  • Značaj komunikacije u poslu
  • Tipovi  poslovne komunikacije
  • Metode poslovne komunikacije
  • Barijere u komunikaciji i njihovo prevazilaženje
  • Feedback
  • Osnovna pravila davanja feedback-a
  • Vrste feedbacka  (pozitivan i negativan feedback)
  • Tehnike davanja negativnog feedbacka
  • Konflikti
  • Prepoznavanje konflikata na poslu
  • Tipovi konflikta
  •  Efikasno upravljanje konfliktom
  • Stilovi ponašanja u konfliktima
  • Pristupi konfliktu
  • Orijentacije u rešavanju konflikta
  • Konstruktivno rešavanje konflikata

Oznake: menadžeri, klijenti, konflikt, komunikacija, feedback

Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan