Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Post prodaja

(1 dan)

Kome je namenjeno

Prodavcima svih nivoa

Menadžerima prodaje

Marketing menadžerima

Zbog čega

Do skoro se najvećim uspehom u radu kompanije smatralo zaključivanje uspešne prodaje. Međutim, danas, usled jake konkurencije, neophodo je komunikaciju sa klijentom nastaviti i nakon završene prodaje. Jednostavnije rečeno, ukoliko kompanije žele da opstanu na tržištu i zadrže svoje klijente, neophodno je da se klijentima bave i nakon završene prodaje. Na taj način kompanije obezbeđuju lojalnost svojih klijenata, što rezultira povećavanjem mogućnosti za ponovnu prodaju. Trening “Postprodaja” upravo se bavi temama koje predstavljaju razvijanje veština kod zaposlenih kako bi što uspešnije pristupali klijentima nakon završene prodaje.

Program

  • Upoznati specifičnosti svakog klijenta
  • Zahtevi i očekivanje klijenata
  • Različiti modeli brige o klijentu
  • Pisana i usmena komunikacija sa klijetnima nakon prodaje
  • Tehnike jačanja poverenja kod klijenata
  • Odgovor na primedbe klijenta i izbegavnje konflikta sa nezadovoljnim klijentima
  • Tehnike pomoći i podrške klijentu

Oznake: prodaja, prodavci, menadžeri, klijenti

Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan