Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Prodajne veštine u maloprodaji

Kome je namenjeno?

Zaposlenima u maloprodajnim objektima
Zaposlenima na šalterima banaka
Distributerima robe na terenu

Zbog čega

Prodavci u velikim i malim maloprodajnim objektima, merčendajzeri, distributeri robe, blagajnici u bankama, zaposleni na kasama i svi drugi koji imaju redovan i svakodnevan kontakt sa kupcima su u prilici (i obavezi) da prodaju, kada se za to ukaže prilika. Svi oni su na “prvoj liniji prodajnog fronta” i iz tog razloga je veoma važno da prodajne tehnike postanu sastavni deo njihovog rada.

Ove tehnike treba da „ imaju u malom prstu” i njihovi line-menadžeri, radi boljeg razumevanja i rukovodjenja zaposlenih.

Program

  • Osnovni principi i pravila prodaje 
  • Specifičnosti komunikacije sa kupcima u maloprodajnim objektima
  • Veštine uspešne komunikacije sa kupcima u maloprodajnim objektima
  • Problemi u komunikaciji i kako ih prevazići
  • Osobine maloprodavca: otvorenost, srdačnost i poverenje
  • Tačnost i profesionalnost su svuda dobrodošle
  • Prigovor na robu ili uslugu je odlična šansa za prodaju
  • Teški kupci i kako ih pridobiti
  • Šta se nikad ne govori, a šta obavezno treba reći
  • Rezime treninga

Oznake: prodaja, prodavci, komunikacija

Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan