Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Prodajno pregovaranje

Kome je namenjeno

Komercijalistima
Supervizorima
Menadžerima prodaje
Key account menadžerima
Stručnim saradnicima (npr. farmaceutskih kuća)
Agentima i brokerima (npr. osiguravajućih kuća)

Zbog čega

Prodaja kroz pregovaranje je potrebna svim zaposlenima u prodaji, posrednoj ili neposrednoj, a naročito tamo gde se prodaja ne može obaviti u jednoj poseti tj. tamo gde prodaja predstavlja proces. Napredne veštine, finese naučene od najboljih, praktična rešenja i puno osmišljenih vežbanja sa analizom prate ovaj trening.

Program

  • Pregovaranje u kontekstu prodaje
  • Priprema prodajnog razgovora
  • Određivanje limita - početne i krajnje pozicije pregovaranja
  • Ključni elementi prodajnog pregovaranja
  • Karakteristike uspešnog pregovarača
  • Delovi prodajnog razgovora
  • Poznavanje klijenta, konkurencije, proizvoda
  • Prigovori su dobra vest za vas
  • Ustupci u pregovaranju
  • Pregovaranje sa nezgodnim klijentom
  • Zlatna pravila zaključivanja prodaje

Oznake: prodaja, menadžeri, komunikacija, komercijalisti

Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan