Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Prospekting (sticanje novih poslova)

Kome je namenjeno

  • Svima koji su u B2B (business to business) poslovanju, a naročito:
  • Menadžerima razvoja
  • Menadžerima ključnih kupaca
  • Marketing menadžerima
  • Prodajnim savetnicima za pravna lica

Zbog čega

Sticanje novih klijenata (Prospekting) se uglavnom dešava spontano i bez razumevanja suštine. Prva pomisao je na telefonsko pozivanje, gde vaš zaposleni, koji nema baš mnogo šta da radi, jer je kriza, ili neki student na praksi, dobije zadatak da “proširi bazu podataka”. I onda oni muku muče kako da, preko telefona, predstave vašu kompaniju nekim nezainteresovanim osobama koje su nasumice pozvali. Zvuči poznato ?

Program

PRIPREMITE SE

ANALIZIRAJTE SVOJ POSLOVNI TOK

  • Identifikujte kočnice u sticanju klijenata
  • Odredite trenutno stanje protoka klijenata
  • Izračunajte broj potrebnih potencijalnih klijenata

PREPOZNAJTE POTENCIJALNE KLIJENTE

  • Izvori tragova
  • Tražite preporuke
  • Pogledajte gde su vam najbolji potencijalni klijenti

CILJAJTE NA POSLOVNE PROBLEME

  • Prepoznajte spoljašnje uslove koji uzrokuju kompanijske odgovore koji izazivaju funkcionalne probleme
  • Ciljajte na poslovne probleme važne potencijalnim klijentima

PLANIRAJTE SVOJ PRISTUP

  • Napravite opšti plan sticanja klijenata
  • Napravite plan prema klijentu

 POZOVITE

OSNOVNE VEŠTINE POZIVANJA

  • Veština 1: Pridobijte potencijalnog klijenta
  • Veština 2: Ispitajte poslovne probleme
  • Veština 3: Zatražite akciju

ODABIR POTENCIJALNIH KLIJENATA

  • Koristite PASV (Potencijal, Autoritet, Sredstva, Vreme)
  • Koristite delotvorna pitanja za odabir

RAD SA „ZAMENICIMA“

  • Zatražite pomoć u uspostavljanju kontakta sa potencijalnim klijentom
  • Iznesite svrhu poziva i pridobijte naklonost

SUSRET SA RAVNODUŠNOŠĆU

  • Uvažite ravnodušnost
  • Obezbedite razloge za nastavak razgovora
  • Steknite pristanak za dalju akciju

 PROCENITE

  • Periodično procenite opšti pristup sticanju klijenata
  • Periodično procenite pojedinačne pozive potencijlanim klijentima
  • Identifikujte oblasti koje se mogu popraviti
  • Planirajte akcije koje ćete preduzeti

Oznake: razvoj, prospekting

Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan