Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Veštine ophođenja na poslu

(1/2 ili 1 dan)

Kome je namenjeno

Svim novozaposlenima.

Zbog čega

Ovaj trening je uvod u kompanijsku kulturu poslovnog ponašanja.  Kod svakog zaposlenog  u kompanijama koje drže do sebe mora da se prepozna ova veština u komunikaciji, bez obzira na starost, poziciju i prethodno iskustvo. Ovo su veštine za komunikaciju i sa klijentima i sa kolegama.

Program

  • Kako nas drugi vide. Percepcija
  • Prepreke u odnosu medju ljudima
  • Davanje i primanje povratne informacije
  • Aktivno slušanje. Proaktivnost na radu
  • Zamke u pisanoj, usmenoj i neverbalnoj komunikaciji
  • Ne mogu. Ne znam. Lista „ne-ne” rečenica

Oznake: komunikacija, tim, zaposleni

Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan