Miroslav on LinkedIn

Jasna vizija delovanja. Visoka isplativost. Razvoj veština zaposlenih! Praktičnost, korisnost, primenljivost...

Veštine prezentovanja

Kome je namenjeno

Svim zaposlenima koji drže prezentacije bilo koje vrste 

Zbog čega

Mnogim zaposlenima tzv “javni nastup” predstavlja veliki izvor stresa i frustracije. Zabluda je da se uspešni prezenteri kao takvi radjaju. Radi se o principima i vežbanju. Trening “Osnovne veštine prezentovanja” pomaže polaznicima da smanje tremu i ovladaju znanjima koja će im pomoći da budu uspešni u prezentovanju.

Program

  • Ključne odlike kvalitetne prezentacije
  • Planiranje i priprema prezentacije
  • Struktura prezentacije
  • Podsetnici
  • Korišćenje multimedije u prezentaciji
  • Govor tela i kretanje
  • Trema i kako sa njom
  • Najčešće greške i kako ih izbeći
  • Vežba, vežba, vežba

2. Javni nastup i napredne veštine prezentovanja

Kome je namenjeno

Menadžerima koji prezentuju izveštaje o poslovanju
Menadžerima koji obučavaju zaposlene
Menadžerima koji jačaju timski rad
Menadžerima koji su u kontaktu sa javnošću
Menadžerima koji su uključeni u prodaju

Zbog čega

Imate iskustva i znanja u držanju prezentacija, ali je potrebno da Vaše prezentacije budu ubedljivije i efektne? Savremeno poslovanje ne trpi menadžera koji svoje znanje i iskustvo ne ume da pretoči u efektnu prezentaciju. Od sedmičnih internih sastanaka, do godišnjih konferencija, postoji potreba za jasnim, osmišljenim i ubedljivim prezentovanjem. 

Program

  • Priprema prezentera
  • Organizacija sale i sedenja
  • Upoznavanje sa publikom
  • Provera AV opreme i tehnike
  • Bez ozvučenja i sa mikrofonom
  • Kako se publika uključuje
  • Nezgodna publika
  • Pitanja i komentari
  • Njeno prokletstvo – kamera
  • Vežbanje, vežbanje, vežbanje
  • (sa snimanjem kamerom i analizom snimka)

Oznake: sastanci, prezentacija, komunikacija

Relevantnost referenci
05 jun 2017

Miroslav Milojević iza sebe ima preko 7.500 učesnika treninga i tim bildinga. Radio je se sa vi&sc [ ... ]

Kako da rešite neprijatne situacije uz osmeh
30 maj 2017

Prenosimo vam naše misli prvobitno objavljene na sajtu www.sitoireseto.com Tri avio kom [ ... ]

Zašto ne volimo prodaju?
17 sep 2015

Kaže se, ne bez razloga, da ljudi ne vole da im se prodaje, ali da vole da kupuju. A, da li vole  [ ... ]

Komunicirati ljudski
15 jul 2015

Kada mi, na nekom od poslovnih treninga koje držim, učesnici saopšte kako mnoge poslove oba [ ... ]


Human
HSSerbia
Odeon
Restoran Patlidžan