Tehnike prodaje u maloprodaji

Kome je namenjeno

  • Zaposlenima u maloprodajnim objektima
  • Zaposlenima na šalterima banaka
  • Distributerima robe na terenu

Zbog čega

Prodavci u velikim i malim maloprodajnim objektima, merčendajzeri, distributeri robe, blagajnici u bankama, zaposleni na kasama i svi drugi koji imaju redovan i svakodnevan kontakt sa kupcima su u prilici (i obavezi) da prodaju, kada se za to ukaže prilika. Svi oni su na "prvoj liniji prodajnog fronta" i iz tog razloga je veoma važno da prodajne tehnike postanu sastavni deo njihovog rada.

Ove tehnike treba da "imaju u malom prstu" i njihovi line-menadžeri, radi boljeg razumevanja i rukovođenja zaposlenih.

Program

  • Specifičnosti komunikacije sa kupcima u maloprodajnim objektima
  • Problemi u komunikaciji i kako ih prevazići
  • Pristup kupcu uz pozdrav i srdačnost
  • Nekoliko pitanja kupcu zbog sužavanja opcija
  • Signali za zatvaranje prodaje
  • Odlučnost i smelost da se predloži kupovina
  • Prigovor na robu, ili uslugu, kao odlična šansa za prodaju
  • Dodatna prodaja: + ↑ x