Tehnike prodaje u maloprodaji
Kome je namenjeno
- Zaposlenima u maloprodajnim objektima
- Zaposlenima na šalterima banaka
- Distributerima robe na terenu
Zbog čega
Prodavci u velikim i malim maloprodajnim objektima, merčendajzeri, distributeri robe, blagajnici u bankama, zaposleni na kasama i svi drugi koji imaju redovan i svakodnevan kontakt sa kupcima su u prilici (i obavezi) da prodaju, kada se za to ukaže prilika. Svi oni su na "prvoj liniji prodajnog fronta" i iz tog razloga je veoma važno da prodajne tehnike postanu sastavni deo njihovog rada.
Ove tehnike treba da "imaju u malom prstu" i njihovi line-menadžeri, radi boljeg razumevanja i rukovođenja zaposlenih.
Program
- Specifičnosti komunikacije sa kupcima u maloprodajnim objektima
- Problemi u komunikaciji i kako ih prevazići
- Pristup kupcu uz pozdrav i srdačnost
- Nekoliko pitanja kupcu zbog sužavanja opcija
- Signali za zatvaranje prodaje
- Odlučnost i smelost da se predloži kupovina
- Prigovor na robu, ili uslugu, kao odlična šansa za prodaju
- Dodatna prodaja: + ↑ x