Tehnike prodaje u maloprodaji
Kome je namenjeno
- Zaposlenima u maloprodajnim objektima
 - Zaposlenima na šalterima banaka
 - Distributerima robe na terenu
 
Zbog čega
Prodavci u velikim i malim maloprodajnim objektima, merčendajzeri, distributeri robe, blagajnici u bankama, zaposleni na kasama i svi drugi koji imaju redovan i svakodnevan kontakt sa kupcima su u prilici (i obavezi) da prodaju, kada se za to ukaže prilika. Svi oni su na "prvoj liniji prodajnog fronta" i iz tog razloga je veoma važno da prodajne tehnike postanu sastavni deo njihovog rada.
Ove tehnike treba da "imaju u malom prstu" i njihovi line-menadžeri, radi boljeg razumevanja i rukovođenja zaposlenih.
Program
- Specifičnosti komunikacije sa kupcima u maloprodajnim objektima
 - Problemi u komunikaciji i kako ih prevazići
 - Pristup kupcu uz pozdrav i srdačnost
 - Nekoliko pitanja kupcu zbog sužavanja opcija
 - Signali za zatvaranje prodaje
 - Odlučnost i smelost da se predloži kupovina
 - Prigovor na robu, ili uslugu, kao odlična šansa za prodaju
 - Dodatna prodaja: + ↑ x
 

    


