Prodajno pregovaranje
Kome je namenjeno
- Komercijalistima
- Supervizorima
- Menadžerima prodaje
- Key account menadžerima
- Stručnim saradnicima (npr. farmaceutskih kuća)
- Agentima i brokerima (npr. osiguravajućih kuća)
Zbog čega
Prodaja kroz pregovaranje je potrebna svim zaposlenima u prodaji, posrednoj ili neposrednoj, a naročito tamo gde se prodaja ne može obaviti u jednoj poseti tj. tamo gde prodaja predstavlja proces. Napredne veštine, mali trikovi, praktična rešenja i puno osmišljenih vežbanja sa analizom prate ovaj trening.
Program
- Pregovaranje u kontekstu prodaje
- Ključni elementi prodajnog pregovaranja
- Poluga za pregovaranje
- Određivanje limita - početne i krajnje pozicije pregovaranja
- Cenkanje kao centralni deo pregovaranja
- Poznavanje klijenta, konkurencije, proizvoda
- Ustupci u pregovaranju
- Pregovaranje sa nezgodnim klijentom
- Neki od pregovaračkih trikova