Upravljanje vremenom i efikasni sastanci
Kome je namenjeno
- Svim zaposlenima
Zbog čega
Vreme je ograničen resurs, a gubljenje vremena najskuplja navika. Upravljanje vremenom ne predstavlja samo dobre lične veštine, već predstavlja imperativ uspešnog poslovanja. U danu kada stigne preko 200 mail-ova i kada broj radnih zadataka premašuje radno vreme, dobra organizacija vremena je jedini način da sve postignete.
Poslovni sastanci su neizostavan deo rada menadžera, ali i drugih zaposlenih. Sve velike kompanije, ali i manje firme povremeno ili redovno organizuju poslovne sastanke. Suštinska uloga sastanaka je zapravo vrlo jednostavna: da se razmene ideje i prenesu informacije koje su neophodne za dalji rad. Međutim, u praksi se često može susresti da situacija nije takva - sastanci traju duže nego što bi trebalo, loše su organizovani, a često se ne postignu ni ciljevi sastanka.
Program
- Procena sopstvenog načina upravljanja vremenom
- Određivnje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva
- Periodični plan aktivnosti
- To Do lista
- Šema "Hitnost-Bitnost" i procene
- "Ometanja" i kako ih držati pod kontrolom
- Značaj brifinga učesnika pre sastanka
- Uloga organizatora i uloga predsedavajućeg
- Uvodna reč - kako da pridobijete pažnju učesnika
- Upravljanje sastankom
- Kontrolisanje ometača sastanka
- Zatvaranje sastanka
- Vodjenje zapisnika i njihova namena
- Efikasan sastanak = Postignuti ciljevi nakon sastanka