Napredne veštine prodaje
Kome je namenjeno
- Svima koji su u B2B prodaji
Zbog čega
Ima nekoliko dobrih modela koji pomažu iskusnim prodavcima da se dodatno izbruse. Svi ti modeli imaju neko pamtljivo ime, poput SPIN®, ili FIND™. Suština svih tih modela je da uvežbavaju prodavce da ne zaborave da je ključ prodaje kroz Benefite, a put do benefita vodi samo preko niza pametnih pitanja upućenih kupcu. Postavljanje pitanja ostaje i dalje najteži deo prodajnog razgovora.
Program
- Transakciona i Savetodavna prodaja
- Zbog čega prodavci žele da više pričaju od kupca
- Razlika između slušati i čuti
- Srpske navike da se preterano ćaska ni o čemu
- Kad prodavac pobrka Benefit i Pogodnost
- Situaciona i Problemska pitanja
- Važnost zadiranja u moguće probleme kupca
- Kad prodavac misli da je u napravio dobar sastanak, a nije
- Pisanje mejlova bez pravog nastavka akcije