Prospekting - pronalaženje novih poslova

Kome je namenjeno

Svima koji su u B2B poslovanju, a naročito:

  • Menadžerima razvoja
  • Menadžerima ključnih kupaca
  • Marketing menadžerima
  • Prodajnim savetnicima banaka za pravna lica

Zbog čega

Sticanje novih klijenata (Prospekting) se uglavnom dešava spontano i bez razumevanja suštine. Prva pomisao je na telefonsko pozivanje, gde vaš zaposleni, koji nema baš mnogo šta da radi, jer je kriza, ili neki student na praksi, dobije zadatak da "proširi bazu podataka". I onda oni muku muče kako da, preko telefona, predstave vašu kompaniju nekim nezainteresovanim osobama koje su nasumice pozvali. Prospekting je proces koji zagarntovano uvećava broj poslova.

Program

PRIPREMITE SE

  • Analizirajte svoj poslovni tok
  • Prepoznajte potencijalne klijente
  • Ciljajte na poslovne probleme
  • Planirajte svoj pristup

POZOVITE

  • Pisanje mejlova koji privlače pažnju
  • Osnovne veštine pozivanja
  • Odabir potencijalnih klijenata
  • Prolaženje kroz zid koji postavljaju "zamenici"
  • Susret sa ravnodušnošću

PROCENITE

  • Periodično procenite pojedinačne pozive potencijlanim klijentima
  • Identifikujte oblasti koje se mogu popraviti
  • Planirajte akcije koje ćete preduzeti