Nenametljiva telefonska prodaja

Kome je namenjeno

  • Zaposlenima u call centrima
  • Tim liderima u call centrima
  • Komercijalistima koji žele da unaprede procenat uspešnosti poziva

Zbog čega

Pozivanje telefonom radi prodaje je jedan od najnevoljenijih poslova širom sveta. Taj osećaj neprijatnosti je prirodan, ali i nepotreban. Sa malo više sposobnosti dolazi i više uspešnosti, ali se stiče i navika da biti odbijen nije strašno. Naprotiv. Oni koji organizuju telefonsku prodaju vrlo dobro znaju koliko je to isplativo.

Program

  • Komunikacija glasom kao specifični, teži oblik komunikacije
  • Razlike između dolaznih i odlaznih poziva
  • Razumevanje da rad u maloprodaji i u kol centru nisu isto
  • Otvaranje prodaje na početku razgovora
  • Postavljanje otvorenih pitanja o željama kupca
  • Prezentacija proizvoda isključivo kroz benefite
  • Zatvaranje prodaje pozivom na odluku na kraju razgovora
  • Smirenošću i uvažanjem postići primirivanja klijenta
  • Pružanjem dokaza dovesti do razumevanja od strane klijenta
  • Benefitom učiniti da dođe do zaključenja prodaje