Nenametljiva telefonska prodaja
Kome je namenjeno
- Zaposlenima u call centrima
- Tim liderima u call centrima
- Komercijalistima koji žele da unaprede procenat uspešnosti poziva
Zbog čega
Pozivanje telefonom radi prodaje je jedan od najnevoljenijih poslova širom sveta. Taj osećaj neprijatnosti je prirodan, ali i nepotreban. Sa malo više sposobnosti dolazi i više uspešnosti, ali se stiče i navika da biti odbijen nije strašno. Naprotiv. Oni koji organizuju telefonsku prodaju vrlo dobro znaju koliko je to isplativo.
Program
- Komunikacija glasom kao specifični, teži oblik komunikacije
- Razlike između dolaznih i odlaznih poziva
- Razumevanje da rad u maloprodaji i u kol centru nisu isto
- Otvaranje prodaje na početku razgovora
- Postavljanje otvorenih pitanja o željama kupca
- Prezentacija proizvoda isključivo kroz benefite
- Zatvaranje prodaje pozivom na odluku na kraju razgovora
- Smirenošću i uvažanjem postići primirivanja klijenta
- Pružanjem dokaza dovesti do razumevanja od strane klijenta
- Benefitom učiniti da dođe do zaključenja prodaje